رمضان ماه عذاب

5 نظر برای “رمضان ماه عذاب

  1. سمٌ بكمٌ فهم لا يرجعون-با اين همه دلايل و فوايد پزشكي كه داره دوباره همين حرفها رو ميزنيد پس چرا وقتي مرتاض ها 40 روز غذا نميخورن و به قدرت هاي غير معمول ميرسند فقط دهنتون باز ميمونه؟؟؟؟

  2. اتفاقا قمه زنی هم فواید پزشکی زیادی داره. توی اینترنت جستجو کنین سخن بعضی از پزشکان اسلامی رو می بینین که براتون «ثابت» می کنن قمه زنی برای بدن مفیده. از معجزات اسلام این که مسلمانان می تونن «اثبات» کنن که هر کار مضری اگه اسلام گفته باشه برای بدن مفیده.

  3. روزه برای بدن مضر است و زیان بسیاری به اعضا می رساند. این موضوع در پژوهش های پزشکی بسیاری تایید شده است. می توانید در اینترنت جستجو کنید. بدیهیست مسلمانان که مصداق بارز صم بکم فهم لایعقلون هستند، توانایی درک حقایق علمی را ندارند.

  4. دین شیعه ربطی به اسلام نداره و دینی ساخته و پرداخته صفویان می باشد و این همه بدعت ها و خذافات از اون زمان به بعد تو این مذهب رواج پیدا کرد پس لطف کن این مذهب خرافی رو با دین مبین اسلام مقایسه نکن ، در ضمن شما آتش پرستهای مجوسی زرتشتی که با خواهر مادر خود أزدواج میکردید و تاریختون پر از کثافت کاری و دروغ و خرافه پرستی هست اگه دوست داری چندتا نمونه اشو برات بزارم به حال خودت و اجدادت گریه کنی

  5. وقتی عقل و شهوت شکم و زیر شکم باشد انسان هایی همانند شما این مسائل رو به مضحکه می گیرند.
    دین اسلام کامل ترین دین هاست و مذهب شیعه پاک ترین و درست ترین مذهب هاست که معصومین(علیهم السلام)در راس آن قرار دارند.

    قال رسول الله صلى الله علیه و آله :

    لکل شیئى زکاة و زکاة الابدان الصیام.

    براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.